? ??????????????Blue Insanity? ????? ?? ???Rating: 4.4 (205 Ratings)??197 Grabs Today. 36126 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????????????????????????????????Skulls On Fire? ????? ?? ???Rating: 4.8 (22 Ratings)??180 Grabs Today. 32580 Total Grabs. ??????Preview BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 21, 2009

My teaching phil0sophy

~ KEUNGGULAN SAHSIAH GURU MENCERMINKAN KEJAYAAN PELAJAR ~

Saya berMATLAMAT ingin menjadi seorang guru yang BITARA..

# saya akan memastikan pelajar mencapai objektif pelajaran selepas tamat sesi pengajaran.

# saya berusaha menyampaikan ilmu kepada pelajar dengan sebaik mungkin.. berkongsi apa jua ilmu yang saya miliki..

# saya juga akan akan menjadi seorang guru yang prihatin akan kebajikan pelajar.

# saya juga bermatlamat untuk melahirkan pelajar yang mampu mengongcang dunia dengan kemahiran dan kepintarannya..

~ ALWAYS PUT YOUR BEST INTO THE JOB YOU HAVE TO DO ~
~ I can do it!!!!~