? ??????????????Blue Insanity? ????? ?? ???Rating: 4.4 (205 Ratings)??197 Grabs Today. 36126 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????????????????????????????????Skulls On Fire? ????? ?? ???Rating: 4.8 (22 Ratings)??180 Grabs Today. 32580 Total Grabs. ??????Preview BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 21, 2009

Cooliris


Pada minggu yang ke-2, kami belajar mengenai cooliris..
ini merupakan ilmu baru bagi saya..sebelum ini, saya tidak mengetahui apa itu cooliris dan kegunaannya..

COOLIRIS is a window that present something..Seperti powerpoint tetapi cooliris mempunyai lebih banyak kelebihan dan kemudahan berbanding powerpoint kerana cooliris lebih berteknologi..
semua yang kita mahukan ada di hujung jari..
di dalam cooliris terdapat beberapa channel antaranya :

#documentaries
#news
#sports
#comedy
#game
#music video
#lifestyle

saya berasa gembira mempelajari bagaimana cara menggunakan cooliris.. ia amat berguna bg saya..saya akan mengaplikasikannya dalam cara pengajaran saya nanti..InsyaAllah..tetapi..untuk menggukan cooliris kita perlu menggunakannya secara online..

dengan cara ini saya yakin..kita dapat menarik perhatian para pelajar untuk memberikan tumpuan terhadap plajaran yang diajar..

0 comments: