? ??????????????Blue Insanity? ????? ?? ???Rating: 4.4 (205 Ratings)??197 Grabs Today. 36126 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????4?? ?????????????????????????????????Skulls On Fire? ????? ?? ???Rating: 4.8 (22 Ratings)??180 Grabs Today. 32580 Total Grabs. ??????Preview BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 22, 2009

Creat Blog

Pada minggu ini..kami akan diajar bagaimana caranya untuk membuat blog..
Ini merupakan salah satu dari assgiment yang diberi. Setiap orang perlu mempunyai e-portfolio sendiri..

Pertama sekali..saya ingin mengucapkan terima kasih kepada En.Junaidi kerana telah memberi tunjuk ajar kepada kami..

saya sebenarnya memang tidak tahu bagaimana untuk membuat blog..lebih kurang mcm buta it jgk la..tetapi setelah diajar, saya mula memahami..

pertama, kita perlu mempunya akuan gmail untuk mengaktifkan blog kita.
kemudian, En.Junaidi menerang serba sedikit bagaimana untuk kencantikkan blog, post isu dan mcm2 lagi..saya berasa gembira kerana lama-kelamaan saya semakin mahir membuat blog ini..

0 comments: